Świat Minecrafta
:: Strona Główna

:: Aktualności
:: :: Newsy
:: :: Mojang
:: :: Materiały Fanowskie

:: Almanach Światów
:: :: Światy graczy
:: :: Maszyny
:: :: Budowle
:: :: Minigry
:: :: Wyślij swój świat
:: Minepedia
:: :: Crafting
:: :: Alchemia
:: :: Bestiariusz
:: :: Tutoriale
:: :: Texture packi
:: :: Skiny
:: :: Mody
:: :: Generatory i programy

:: Forum
:: Redakcja
:: Pobierz grę Minecraft


                    ŚwiatMinecrafta.pl na Facebooku



                    Wyszukaj w serwisie

            


                    Starsze artykuły i publikacje


                    Moby - agresywne
Agresywne


CREEPER :





  • Punkty życia


  • Siła ataku: różna


  • Odradzanie: wszędzie poza schodkami, szkłem i przy oświetleniu równym bądź mniejszym niż 7




Drop :


  • Survival Test:

    nie dawał przedmiotów
    200 punktów




  • Alpha i Beta:
    0-3 prochu
    1 nagranie (gdy zostanie zabity przez szkielet)



GHAST :




  • Punkty życia:


  • Siła ataku: różna


  • Odradzanie: wszędzie w Netherze, wymagana pusta powierzchnia 5x5x5



Drop :


  • Beta 1.8.1:
    0-2 jednostek prochu





  • Od Beta 1.9 prerelase 3:
    0-3 sztuk łez ghasta



SILVERFISH :




  • Punkty życia


  • Siła ataku: easy


  • Odradzanie: po wydobyciu bloku kamienia lub bloku z ID 97





SKELETON :




  • Punkty życia


  • Siła ataku:

    survival test:


  • Obrażenia przez strzały w Beta:
    easy:
    normal:
    hard:


  • Odradzanie: wszędzie oprócz połówkowych klocków i szkła przy świetle mniejszym niż 7



Drop :


  • Survival Test:

    Strzały są wyrzucane we wszystkie strony po śmierci, które można zebrać
    120 punktów


    Alpha:
    0-2 strzały


    Beta:
    0-3 kości
    0-2 strzały



SLIME :




  • Punkty życia:
    ogromny: x32

    duży:

    mały:

  • Siła ataku: zależy od wielkości


  • Odradzanie: na i poniżej wysokości 16 na dużej przestrzeni


Drop :


  • Alpha i Beta:

    0-2 kulki szlamu (jedynie najmniejsze osobniki)





SPIDER :




  • Punkty życia:


  • Siła ataku:
    easy:
    normal:
    hard:


  • Odradzanie: wszędzie oprócz połówkowych klocków i szkła przy świetle mniejszym niż 7



Drop :


  • Survival:

    105 punktów
    0-2 grzyby


  • Alpha i Beta:

    0-2 Nić


  • Beta 1.9 Pre-release 2:

    0-2 Nić
    0-1 Oko pająka



CAVE SPIDER :




  • Punkty życia:


  • Siła ataku:
    easy:
    normal: (trucizna)
    hard: (trucizna)


  • Odradzanie: w opuszczonych kopalniach tylko za pomocą spawnera




SPIDER JOCKEY :




  • Punkty życia:

    szkielet:
    pająk:


  • Siła ataku:

    bezpośredni kontakt:


  • Odradzanie: poziom światła 7 lub mniej na ziemi. Każdy klocek prócz pół-bloków i szkła



Drop :


  • Alpha:

    0-2 nici (Pająk)
    0-2 strzały (Szkielet)


  • Beta:

    0-2 nici (Pająk)
    0-2 strzały (Szkielet)
    0-3 kości (Szkielet)







ZOMBIE :




  • Punkty życia:

    survival test:

    teraz:


  • Siła ataku:

    easy:

    normal:

    hard:


  • Odradzanie: wszędzie oprócz połówkowych klocków i szkła przy świetle mniejszym niż 7




Drop :


  • Survival Test:

    nie wyrzuca żadnych przedmitow
    80 punktów


  • Alpha i Beta:

    0-2 pióra


  • Beta 1.8:

    0-2 zgniłe ciało





    Dodano: wtorek, 15 listopada 2011 | Kategoria: Bestiariusz

© 2011 minecraft.fabularny.net
Logotypy, znaki towarowe i identyfikacyjne użyte w serwisie, a dotyczące gry Minecraft są własnością ich twórców - firmy Mojang.

Kontakt: kontakt [at] minecraft.fabularny.net